ارسال شده در یک شنبه 14 آبان 1391برچسب:, - 15:27

اینو یه جا خوندم گفتم واسه شما هم بزارم شاید خوشتون اومد خودم که حال کردم.

رسایی چهره ات حیران میکند و من عاشق تراز همیشه مشتاقانه به تومینگرم،گویی اولین باراست که تورا میبینم تو به من لبخند میزنی،لبخندی شیرین که شیرینی اش را از عسل به ارث برده است وباز هم من در تمنای نگاهت میسوزم و عاشقانه و از شوق نام زیبایت راصدا میزنم وهربار جانم های جوابت را جمع میزنم تا شعله های سرکش عشق را ازمیان آنان در یابم ودر دریای متلاطم وجودم غوطه ور سازم تا بگویم با عشق میتوان دریا را به آتش کشید.

غلط املایی داشت ببخشید



نظرات شما عزیزان:

sana
ساعت11:40---18 آبان 1391
میگم میشه متلاطم نه مطلاتم بی سواد
پاسخ:bi savadam khodetiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii


sana
ساعت21:08---14 آبان 1391
متلاطمپاسخ:cccchhhhhhhhhhhhiiiiiiiiii

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده maryam