ارسال شده در پنج شنبه 4 آبان 1391برچسب:, - 20:43

                                      بهترین بهترین من

زرد ونیلی بنفش،سبز وآبی وکبود،با بفشه ها نشسته ام

سال های سال،صبحهای زوددر کنار چشمه سحر،سرنهاده روی شانه های یکدگر،گیسوان خیس شان بدست باد،چهره هانهفته در پناه سایه های شرم،رنگ هاشکفته درزلال عطرهای گرم،می تراود ازسکوت دلپذیرشان بهترین ترانه،بهترین سروده،مخمل نگاه این بنفشه ها،می برد مراسبک ترازنسیم،ازبفشه زارباغچه،تابنفشه زارچشم تو،که رسته درکنارهم،زردونیلی و بنفش،سبز وآبی وکبود،باهمان سکوت شرمگین،با همان ترانه هاوعطر ها،بهترین هرچه بودوهست،بهترین هرچه هست وبود،دربنفشه زارچشم تو من زبهترین ها گذشته ام،من به هترین بهارها رسیده ام،ای غم توهم زبان بهترین دقایق حیات من،لحظه های هستی من ازتوپرشده است،اه،در تمام روز،در تمام شب،در تمام هفته،درتمام ماه،درفضای کوچه،خانه، راه،درهوا،زمین،درخت،سبزه،آب،درخطوط درهم کتاب،دردیار نیلگون خواب،ای جدایی تو بهترین بهانه گریستن، بی تو من به اوج حسرتی نگفتی گذشته امفدر بنفشه زار چشم تو،برگ هایزردو نیلی بنفش،عطرهای سبزوآبی وکبود،نغمه های ناشنیدهسازمی کنند،بهتر از تمام نغمه ها وساز ها،روی مخمل لطیف گونه هات،غنچه های رنگ رنگ ناز،برگ های تازه تازه باز می کنند،بهتراز تمام رنگ هاو رازها،خوب خوب نازنین من،نام تو مرا همیشه مست می کند،بهتراز شراب،بهترازتمام شعرهای ناب،نام تو اگرچه بهترین سرود زندگی است،من تورا به خلوت خدایی خیال خود بهترین بهتری من خطاب می کنم،

                                          بهترین بهترین من



نظرات شما عزیزان:

sana
ساعت15:24---14 آبان 1391
booooooooooooos azizaaaaaaaaaaamپاسخ:مممممممرررررررررررررسسسسسسسسیییییییییییییییییی بببببببببببببببببببببببوسسسسسسسسسسسسس

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده maryam