ارسال شده در شنبه 18 خرداد 1392برچسب:, - 21:51

سلااااااااااااااااااام دوستای گل.چطورید؟حال منو اگه بپرسید خوبم خدارو شکر.                          یکی کامنت گذاشته بی رودربایستی میگم حاضر به تبادل لینک هستی؟؟؟؟؟ترکیدم از خنده انقد که به این خندیدم.اخه دوست محترم،آدم دوس داشتنی من اگه بخوام بلینکمت که رودربایستی ندارم.این چه حرفیه که میزنی.ولی مرسی که باعث شدی بخندم                               خب اینم چندتا مطلب چون وبم داره زیادی شخصی میشه:امشب شب تولدمه مامانم میگه برو جارو گردگیری کن.میگم اخه مامانم من تازه به دنیا اومدم،برم جارو کنم؟رفتی زیر پتو میگه من هم تازه زاییدم باید استراحت کنم.   مامانم بهم میگه چرت و پرت بنویس تو وبت مردم خوششون نیاد به عمت فحش بدن من جیگرم حال بیاد.                                                      



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده maryam