ارسال شده در پنج شنبه 9 خرداد 1392برچسب:, - 1:26


سلام دوستای باحال و با معرفت یعنی شرمنده کردید با کامنتای بی شمارتون انقد زیاد بودن نمیدونستم به کدوم یکی اول جواب بدم یا اصلا چه جوابی بدم.مرسی که حال مشتی دادید حتی یدونه کامنت هم نزاشتید.اخه واسه چی؟؟؟نکنه باهام قهرید؟؟؟نه به اون موقع که تا پست میزاشتم فوری نظر میدادید نه به حالا.

بکس دقت کردید اگه خونتون فوق کثیف باشه اصلا دست و دلتون به کار نمیره اما خدا نکنه مهمون بیاد یعنی همچین کار میکنی انگار شغلت اینه.چند روز پیش واسمون مهمون اومده بود منم خیلی باهاشون رودرواسی داشتم. کمک مامانم کله خونه رو تمیز کردم. وقتی مهمونا رسیدن خونمون ازشون پذیرایی کردم بعد از پذیرایی همه ظرفارو شستم،خشک کردم،بعد از ناهار ظرفارو شستم،خشک کردم،گذاشتم سرجاشون کمرم دیگه صاف نمیشد.داشتم هلاک میشدم از خستگی بعد که رفتم پیش مهمونا بابا جونم مثلا خواست ازم تشکر کنه جلو همه گف دخترم خسته شده همه کارارو انجام داده،این هیچوقت کار نمیکنه حتی یه لیوان اب هم جابه جا نمیکنه نمیدونم چیزیش شده اخه از این عادتا نداره،منم هی واسه بابام چشو ابرو میومدم که بابا نگو دیگه،بعد مامانم وارد ماجرا شد که مثلا حرف بابامو اصلاح کنه بدترش کرد منم که دیگه نمیدونستم چه غلطی بکنم تا تئوری مامان بابام تموم بشه همونجا جلو همه اعلام کردم که من غلط بکنم دیگه کار کنم و کارو بوسیدم گذاشتم کنار.دیگه خودشون به این نتیجه رسیدن کار کردن به من نیومدههمچین ادم باحالیم من.یاد بگیرید

از این دوتا هم خیلی خوشم میادحال میکنم وقتی اینارو میبینم.شما چی؟؟؟؟؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

انا
ساعت0:06---10 خرداد 1392
سلام .عقشم بووووووووووووس کی میشه من تو روببینم
سلام.عزیزم چطوری؟خوبی؟انا من عادت به این همه مهربونی ندارم واسم سخته بخوام مثله خودت ج بدم.یکم خشن تر چیزیو عوض نمیکنه ها.مرسی که سر زدی.یکشنبه همدیگرو میبینیم دیگه.البته من دارم واسه یکشنبه ثانیه شماری میکنم.خیلی وقته همو ندیدیم.با سنا کلی برنامه ریختیم واسه یکشنبه.فک کنم خیییییییییییییییلی حال بده.بوس بوس به امید یکشنبه.بای بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده maryam