ارسال شده در چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:, - 23:47


سللللللللللللللللللللللللام بکس

خوبیییییییییییییییید؟؟؟ منم خوبم مرسی

دلم خیلی از بی معرفتیتون گرفت.حالا من نتونستم آپ کنم شما هم نباید نظر بدید؟؟؟؟؟؟

خوب دیگه از این حرفا بگذریم.تو این مدتی که نبودم انقدر اتفاقای جور واجور افتاد که نگید.اما بازم خوب بود ولی خیلی ضد حال بود بعد از حدود دو ماه اومدم به وبم بسرم دیدم حتی یه دونه نظر هم ندارم کلی ازتون دلخور شدم اما ازتون میخوام یه نظر کوچولو واسه دل خوشی من بدید.ممنونتون میشم.

 

خوب دیگه کاری ندارم منتظر نظرای خوبتون هستم تا بعد بای بای



نظرات شما عزیزان:

عشقت(آناهیتا)
ساعت23:05---19 بهمن 1391
سلام گلم

اینم نظره کوچولو برو حالشو ببر
پاسخ:سلام عشقم مرسی از نظر کوچولوت حال کردوم بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده maryam