یلدا
 
 
 

یلدا
ارسال شده در پنج شنبه 30 آذر 1391برچسب:, - 16:46

هندونه بده قاچ کنم/لپتو بده ماچ کنم/غمتو بده چال کنم/بخند تا من حال کنم.

یلدای همتون مبارک امید وارم بهتون خوش بگذره و لبتون خندون و دلتون خوش باشه .

مرسی که به وبم سر میزنید و نظر میدید.

بای بای



نظرات شما عزیزان:

آناهیتا
ساعت21:19---2 دی 1391
تو که میدونستی من تکیه گاه محکمتم

بگو بامن دیگه چرا د آخه نوکرتم

من که هر دقیقم وابسته به دقیقه یه توبود

من که حتی لباس تنم به سلیقه یه تو بود

من که دسته هیچکی رو با وجودم نمیگرفتم

تو باعث شدی که تو قلبم نمیره نفرت

رسیده وقته رفتن

هرچند من از دلت خیلی وقته رفتم

یاس پاسخ:bezan be eftekhare6/kafo boro tu kare6 bahal bud mc bus bus


آناهیتا
ساعت21:14---2 دی 1391
سخته رفتن

بس که سردم

من حرفه دلهای شکستم

من با غم

خاطره با غم

میرم با اینکه وابستم

سخته رفتن

تلخه حرفم

ببین من درهارو بستم

من از غروبه جمعه م

حتی از سکوته صبحم

خستم

خستمممممممممممممم.........
پاسخ:damet garm ruham taze 6od


آناهیتا
ساعت21:09---2 دی 1391
'''''''''''''''''''''''''''''' '''''''''''''''''''''''''''''' '''''''''''''''''''''''''''''' '''''''''''''''''''''''''''''' '''''''''''''''''''''''''''''' '''''''''''''''''''''''''''''' '''''''''''''''''''''''''''''' '''''''''''''''''''''''''''''' '''''''''''''''''''''''''''''' '''''''''''''''''''''''''''''' '

سلام

نگو این چه کامنتیه

خواستم من که این همه زحمت کشیدم یه نظر هم گذاشته باشم :بوووووووووووووووووووووسDپاسخ:mc ana jun lotf kardi


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده maryam