پاییز
 
 
 

پاییز
ارسال شده در دو شنبه 29 آبان 1391برچسب:, - 21:4

                                             پاییزه پاییزه

 وایییییییییییی پاییز تو استان ما تازه داره رخ عیان میکنه.امروز کلی بارون بارید منم که  عاشق  بارونم و کلی کیف کردم.

 من نمیدونم چرا بعضیا میگن پاییز فصل غمه؟؟ چطور دلتون میاد به قشنگ ترین فصل سال بگید فصل غم؟

 من متولد مهر ماهم.هر سال که فصل پاییز شروع میشه دچار هیجان و التهاب میشم،حس میکنم یه نیرویی تو وجودم شکل میگیره که میتونم باهاش کللللللللله دنیا رو زیر و رو کنم.

 حتی اگه من متولد مهر نبودم بازم میگفتم پاییز قشنگ ترین فصل ساله.تنها فصلی که طبیعت غرق در رنگ های گرمه پاییزه.

 من یه آدم غیر قابل پیش بینیم،دقیقا مثل پاییز.هوا و طبیعت و... همه چیز تو پاییز غیر قابل پیش بینیه.نمونش آب و هواست.یه دفعه آسمون آفتابیه بعد یهو بارونی میشه،باد میوزه کلا همه چیز انی تغییر میکنه گاهی سر به طغیان میزاره و متلاطمه و گاهی آرومه آروم.

 مگه نه این که بارون نشونه رحمت خداست؟خوب تو پاییز که این همه بارون میباره پس پاییز فصل رحمت خداست.تا حالا به خش خش برگا وقتی که روشون راه میرید توجه کردید؟خوب گوش کنید دارن میگن عمر در گذره قدر زندگیتو بدون و افسوس گذشته رو نخور.دارن یاد آوری میکنن و میگن دیدی چه زود گذشت؟انگار همین چند لحظه پیش بود که من روی درختا جوونه زدم اما حالا دارم میرم،قدر زندگیتو بدون.

 اصلا به قول سهراب،با همه مردم شهر زیر باران باید رفت.دوست را زیر باران باید دید.عشق را زیر باران باید جست.زیر باران باید بازی کرد.زیر باران باید چیز نوشت،حرف زد،نیلوفر کاشت.زندگی تر شدن پی در پی،زندگی آب تنی کردن در حوضچه اکنون است.

 قدررررررررررررررر زندگیتونو بدونید لطفا.

                                                            لطفا بنظرید

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده maryam