moarefi
 
 
 

moarefi
ارسال شده در دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:, - 14:10

میخوام از خودم براتون بنویسم.من عاشق دریام.شخصیت دریارو خیلی دوس دارم وفکر میکنم ویژگی های اخلاقیم خیلی به دریا نزدیکه،یعنی یه جورایی منو دریا با هم تفاهم داریم؛واقعااااااااااااااااا؟؟؟

دریا مغروره،سحرانگیزه،جذابه،غیرقابل پیش بینیه،زیباست و...

منم یه جورایی این خصوصیاتو دارم وخیلی خوشحالم که دارای این ویژگی هام. دریا همیشه متکی به خودشه،منم سعی می کنم همیشه متکی به خودم باشم ورو پاهای خودم بایستم.خیلی حال میده که یه آدم متکی به خودش باشه من این حسو درک میکنم وازش لذت میبرم.

شاید بعضیا بگن اسم این وبلاگ هیچ ربطی به مطالبش نداره.در جواب اون بعضیا باید بگم که من عاشق پروازم ویکی از آرزوهام اینه که خلبان بشم امااز اون جایی که به پزشکی هم علاقه دارم تصمیم گرفتم پزشک تیم پرواز بشم،واییییییییییی فکر کنم کسایی که این مطلبو میخونن میگن دختره چقد تو رویاس و خیال پردازه اما عیب نداره بگن. اینا آرزوها و درخواست های من از خودمه که امیوارم بهشون برسم.ایشاللللللللللللللللللللللللللا،بگین ایشالللللللللللللا


نظرات شما عزیزان:

sana
ساعت11:35---18 آبان 1391
badbakhte maghroooooor-)
پاسخ:bad bakh khodetiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده maryam